Boring. Jom bercerita :)


Assalamualaikum readers sekalian :)
Selamat malam. Semoga hari2 yang dilalui penuh keberkatan la yer. InsyaAllah :)

Ermm, entry malam nie bukan hapee pon. sajer2 je nak buat. Boring lahh. 
Hmm, tadi ingat nak keluar. Tapi, hujan jerr memanjang hari nie. 
Tapi, takper. Hujan kann nikmat ALLAH. Alhamdulillah.

Alahai, malam nie rasa macam nak domam jorhh. Letih. Ntah laa. Maybe musim demam kott sekarang.
Cousins semua demam. Sampai ader yang disyaki DENGGI kott. Hmm, kesian diorang.
Harap2 taklaa kan? Amin! 

Yan nie kalau demam teruk laa jugak. Sampai takleh bangun pun ader. Muntah2. 
Mesti ader lahh dalam setahun tuu demam teruk camnie. 
Ya Allah, aku rindukan nikmat sihat dari-MU :'( Sesungguhnya nikmat sihat dari-MU itu sungguh indah untuk dinikmati :( 

Hmm, sentuh fasal nikmat Allah nie kann, terfikir lah pulak nak cakap fasal budak2 yang lalai akn nikmat nie. Yelah. Mane taknyerr, nikmat yang Allah kasi nie, korang gunalah elok2. Biarlah berada dilandasan yang betul. Nie takk, guna ke arah maksiat. Ya Allah, apakah manusia di abad ini sudah tidak sedar akan balasan-MU di akhirat kelak? Sudahkah mereka lalai akan hari kiamat-MU Ya Rabbi.. Aku tahu, aku juga insan yang tidak pernah lari dari melakukan kesilapan terhadap-Mu mahupun terhadap para umat-Mu sekalian Ya Allah. Tapi, alhamdulillah. Aku masih sedar akan hari kiamat-Mu yang bakal menjelma tidak lama lagi. Tapi, engkau sedarkanlah juga umat2 yang sedang lalai mengingati hari akhirat-Mu tatkala ini Ya Allah. Sesungguhnya aku takot dengan dunia yang penuh dengan godaan ini Ya Allah. Aku mohon pada-Mu. Hanya kepada-Mu tempat aku bersujud Ya Rahman Ya Rahim :'(

-Wallahu'alam-



Thanks sudi baca entry nie sayang ^^ Just click LIKE if you enjoy reading this ya! :) Thanks!

0 7 orang nak tahu: